trešdiena, 2012. gada 6. jūnijs

Maybelline New York mini Colorama

Sveiki, es palēnītēm vēlos parādīt savu nagulaku kolekciju.Atrādīšu pa firmām.
Šodien parādīšu savas Maybelline NY mini Colorama nagulakas.


 Maybelline New York mini Colorama nr.48 Honey Crystals


 Maybelline New York mini Colorama nr.54 Cherry Sweet


 Maybelline New York mini Colorama nr.80 Electric Blue


 Maybelline New York mini Colorama nr.100 Urban Lemon


 Maybelline New York mini Colorama nr.110 Urban Coral


 Maybelline New York mini Colorama nr.120 Urban Turquoise

Ražotājs sola noturību līdz pat 5 dienām.
Es personīgi nestaigāju ar uzlakotiem nagiem vairāk par 2 vai 3 dienām, tapēc nemācēšu teikt vai turas tik ilgi.Bet arī pēc tām 2 dienām no nagu galiem nagulaka nozudusi.Žūst kādas 30 minūtes.
Kopumā man patīk.Ir skaistas krāsas.
Vienīgais kas man nepatīk - pēdējā laikā kad Drogās vēlos iegādāties jaunu toni, tad ieraugu ka pa virsu peld tās krāsas krāsviela(???). Nu piemēram ir gaiši zila nagulaka, un tad pa virsu peld biki tumšāki zilā krāsā tāds kā ūdens. Un tas mani mazliet biedē.

Kādas ir jūsu atsauksmes par šīm nagulakām?
R.

2 komentāri:

  1. Super, meitenes. :)
    Prieks, ka saņēmāties un sākāt blogot :)

    *arī es esmu pamanījusi Drogāš nagu lakām tādu štelli. Nagu laku vajag sakratīt, tad viss sajaucās un nav nekādas vainas. :)

    AtbildētDzēst