sestdiena, 2012. gada 9. jūnijs

Essence produkti

Čau, šodien parādīšu produktus kas man ir no  Essences!

Man viņi nav īpāši daudz, bet tas nenozīmē ka tie nepavairosies, jo man Essence patīk.
Tātad man ir šķidrā acu līnija, lūpu balzams ar itkā spīdumiem, bet tas mazliet piedod krāsu, tad man ir korektors 3 vienā un lūpu kontūrzīmulis.

 Tātad korektors. Viņā ir 3 krāsas rozā, gaiši zaļa un ādas krāsā . Rozā ir domāta riņķiem zem acīm, gaiši zaļā pret sarkanumiem un ādas krāsā pret pumpiņām. Cenu es precīzi neatceros, bet kā jau bildē var redzēt esmu kādu laiku to jau lietojusi, bet bija kaut kur ap 1,80.
 Lūpu balzams ar spīdumu cherry kiss. Man viņš ļoti patīk jo viņš izskatās kā parastais lūpu spīdums, bet viņš tomēr padara lūpas mīkstākas. Un piebildīšu ka arī garša un smarža ir ļoti patīkama cena bija tikai nieka 0,80 Ls.
Nemaz nav daudz priekš tādas vidēja lieluma tūbiņas.





 Škidrā acu līnija. Melnā tik tiešām ļoti melna. Turās gandrīz vai visu dienu, bet uz dienas beigām ļoti viegli nāk nost. Cenu es neatceros jo pirku pirms kāda laiciņa, bet neko šaušelīgi dārgi nebija.


 Koši sarkans lūpu zīmulis nr. 10 Femme Fatale. Vīņš ir mīksts un labi noturīgs. Ļōti labi var izmantot kā lūpukrāsu nokrāsojot visas lūpas un ja grib tad vēl pa virsu uzlikt to lūpu balzamu cherry kiss tad ļoti smuki izskatās. Cena laikam bija arī 0,80 ls.
                                                                                                 L.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru